Welkom

Welkom

zondag 13 maart 2011

Al een week bezig om informatie te vergaren over het gebruik van weekstoffen in PVC vloeren.
Weekmakers zijn stoffen die kunststoffen elastisch maken. De vraag voor onderzoek is afkomstig van iemand die zelf laminaat verkoopt en geen PVC vloeren. Dit is in mijn geval ook zo. Ik wil bij deze dan ook vooral vermelden dat ik niets tegen PVC vloeren heb, integendeel. Momenteel zijn er fantastische PVC vloeren te koop die mijns inziens zeer geschikt zijn voor bijvoorbeeld een winkel. Hierop aansluitend, ik was afgelopen weekend op bezoek bij een boetiek in Ulft, waar ze een mooie laminaatvloer hadden liggen. Deze vloer had echter een verkeerde ondervloer, waardoor het loopgeluid erg storend was. Om het loopgeluid volledig te reduceren had ik de eigenaar een pvc vloer geadviseerd. De kans op krassen is dan weliswaar iets sneller aanwezig, maar het is wel zo rustig in de zaak om de keuze voor een leuk kledingstuk te vergemakkelijken. Voor belangstellenden; het betreft hier Erna's Boetiek in Ulft. Ik blijf doorgaan met het vergaren van info over weekmakers in PVC vloeren, maar niet vanuit het oogpunt om mensen meer voor laminaat te laten kiezen. voor meer vragen info@voordeligstevloeren.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten