Welkom

Welkom

donderdag 17 maart 2011

Nog veel onduidelijkheid over laminaat

Afgelopen week kreeg ik van een woningcorporatie antwoord op een vraag van mij. Deze vraag had betrekking op een voorlichtingsavond voor nieuwe bewoners van een woningcomplex in de Achterhoek. Tijdens deze voorlichtingsavond werd verteld dat de vloeren van het complex niet geschikt waren voor het plaatsen van laminaat. Ik had twee potentiele klanten bij de nieuwe bewoners zitten. De ene klant vertelde mij, dat vanwege vocht er geen laminaat geplaatst kon worden. Hierop vanzelfsprekend een vraag bij de corporatie neergelegd. Via een mail vertelde een woordvoerder mij dat de aanwezigheid van vloerverwarming de reden was om de mensen duidelijk te maken dat laminaat hiervoor niet geschikt is. Het is jammer dat deze mensen niet goed geinformeerd zijn over de mogelijkheden van laminaat. Ik heb deze heer aangeboden om bij een volgende voorlichtingsavond gratis informatie te geven over de (on)mogelijkheden van harde vloeren in appartementen, op vloerverwarming en in vochtige ruimten. Let wel Berry Floor beschikt over een laminaatserie die niet opgebouwd is met MDF of HDF en zelfs geschikt is voor doucheruimte. Schoenmaker blijf bij je leest en breng geen rare verhalen in de wereld.

2 opmerkingen:

  1. Hii
    Bedankt voor het delen Krono.I vond dit bericht aan iedere informative.It zijn is ook zeer nuttig voor elk lichaam.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik bewonder de waardevolle informatie die u aanbiedt in uw artikelen . Ik zal uw site bookmark!!
    houten vloeren denhaag

    BeantwoordenVerwijderen